This one's for the girls

Igår var mina tjejer här och firade mig. Detta är då bildbeviset.



1. Först åt vi sen massa trevlig tacos. Denna skönhet, som jag tillverkat alldeles själv, agerade efterrätt. Vit chokladmousse med smarties och riven blockchoklad. Mums.
2. När man plockar fram kameran blir man till en början inte särskilt populär, men det går över så småningom.
3. Till exempel när vi började sjunga. Hanna och Rebecka sjunger The Reason, och de ligger lika. mwihih.
4. Det var lättare att fånga sångfåglar på bild.
5. Hanna och Rebecka ägnar sig åt mycket engagerad sång. Hanna fick SMS och Rebecka har tid att påwsa, bravo.
6. Malva och jag hade tid att påwsa vi också.
7. Malin och Malva framför en cover på allas vår favoritlåt Vi kan gunga, av allas vår favoritartist Jimmy Jansson. (Vi kan ta en diskussion till om du vill, tönt) Hanna och Rebecka är back-singers.
8. Rebecka och jag framförde ett präktigt shownummer av ABC med Anna Book...
9. ... och Malin och Hanna hjälpte hetingen i skjortan att hålla takten...
10. ... och sedan agerade de kör.
11. Därefter tog vi oss en välbehövlig gå-ut-och-andas-paus. När vi kom in igen spelade vi det smidighetsbeprövande spelet Twister. Idel smidigheter visades upp.
12. ... Malin var smidig
13. ... och Rebecka var smidig. Först var hon snurrare åt oss andra, men sedan körde hon ett solonummer.
14. ... Hanna var smidig
15. ... och det var även jag
16. ... liksom Malva
17. Sedan blev vi lite trötta. Malin använder Hanna som kudde.
18.  Malva gjorde en "Vingklippt Ängel"-pose på Twistermattan
19. ...tills jag kom och joinade henne. Haaals.

Fler bilder hittas här

Meddela din åsikt
Jag heter: Anonym

bitch

2007-04-23 @ 21:42:20
Jag heter: Sara

Tack (= den värmde

Jag heter: ...

Bitch?
Vem fan vill skriva något sådant?
Shit... Det måste vara en RIKTIG Biiiiiiatch som skrev det då kanske...?

2007-04-24 @ 22:33:06
Jag heter: Sara

...: Jo, det lutar väl åt det hållet (=

2007-04-25 @ 17:10:55
bloggintresserade klickar här: http://zaarah.blogg.se

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback