Tränings-app

Idag gick jag för första gången i skolan till fem. Efter det var jag tvungen att prioritera matlagning och plugg så därför hann jag inte till sats idag. Jag ville ändå ha en liten träningsomgång utöver milen på cykeln så jag plockade hem NTC:s app och provade ett pass. Det ska vara som att ha en personlig tränare, fast inlåst i luren. Det fanns en massa olika ihopkomponerade pass på olika nivåer och en instruktionsvideo till varje övning. Det blev 30 minuter svett i mitt rum. Kanske inte den optimala träningsmiljön, men förhoppningsvis gick det åt någon liten kalori. Imorn ska jag vara ultraeffektiv. Tänkte hinna träna bodypump från 11-12 och sen cykla till SLU till 13.15 och däremellan ska det duschas och ätas. Huja. Sen blir det kvällskurs från 17.30 och sen lär jag ju vara skapligt färdig.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback