En bra fredag!

Igår hade jag en "ledig" fredag. Började dagen på Ovako där jag och min handledare gick igenom den presentation som jag ska hålla om två veckor. Det ska bli roligt, men det är verkligen mest ångest just nu.

På eftermiddagen åkte jag med m&p till kyrkogården där vi stoppade ner mormors urna i jorden. Kalle var också med. Vi tände lite ljus och satte dit några rosor. Fint. Avslutade med en fika på Hanssons.

När vi kom hem var jag sinnessjukt springsugen. Bara att ta vara på. Och det blev min bästa runda någonsin. Höll ett tempo som var nästan en minut bättre per kilometer än brukar. Löjligt nöjd.

Kvällen avslutades med en supergod ljummen potatissallad och grillad kyckling. Kunde inte bli så mycket bättre!


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback