12 september

Hej Bloggizzz!
 
Nu har jag varit i Uppsala i 10 dagar, men det skulle lika väl kunnat vara 10 veckor. Har hunnit med en jäkla massa saker.
 
* Ha mitt livs första föreläsningar på engelska
* Börja en kvällskurs om kost och hälsa
* Bli medlem på sats och träna hela sex pass.
* Spendera en helg ute i skogen med nya W-styrelsen
* Försöka sätta mig in i vad det betyder att vara styrelseledamot och vad som förväntas av mig
* Baka TVÅ gånger
* Skriva om en text till sommarjobbsrapporten och fundera lite på presentationen.
* Börja på en inlämningsuppgift på engelska
 
Och mycket återstår. Det vankas styrelsemöten, mer träning, studiebesök och kvällskurs, och så lite plugg på det. Men det är jävligt skönt att ha mycket saker att göra när det är som det är med allt annat. Men nu vill jag ha fredag så jag får åka hem och mysa.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback