En fredag

Det blir inte så ofta det här. Men det blir ju vad man gör det till. Idag var jag på Ovako och presenterade mitt sommarjobb inför några av dem som varit inblandade på ett eller annat sätt. Var som alltid galet nervös innan men det gick bra och det var ändå rätt roligt. Skönt att få det gjort. Åkte hem och körde ett litet race med tentapluggande sen. Försökte lära mig lite om moränbildning och isälvsavlagringar men det var inte så himla hippt. Kvällen spenderade jag på Torsåkers bygdegård med att titta på Pias revy. Galet himla bra. Alltså den människan måste ju vara en av de roligaste som existerar. Nu ska det sovas lite. Morgondagen ska spenderas på crosstävling. Godnatt.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback