Sandvik 150 år

Har precis stupat i säng efter en helkväll på Göransson Arena tillsammans med Kalle, Henrik och Josefin. Asbra. Sandvik firar 150 år så alla medarbetare med respektive bjöds in till en sex timmar lång trerätters middag med massa underhållning och så dans kvällen i ett par timmar efter det. Menyn var tryckt på en 0.1 mm tjock skiva av Sandvik-stål och inkluderade lax till förrätt, oxfilé till varmrätt och passionsfruktsmousse till efterrätt. Jag fick i mig laxen efter visst kämpande, resten var jättegott. Underhållningen ordnade bland andra Måns Zelmerlöw och Lotta Engberg och det var också väldigt bra. Nöjd tjej! Godnatt.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback