Måndag

Började dagen med att tvätta och samtidigt skriva ett individuellt abstract och en populärvetenskaplig sammanfattning av vårt kandidatprojekt. När det var avklarat försökte jag få tag på pappa för att få skjuts hem till dem och senare låna bil och åka och träna. Han svarade inte i telefon så jag satt och funderade hur jag skulle ta mig till Råbacka. Det slutade med att jag hoppade i träningsskor och sprang dit. Bra idé men det var jobbigt att ha solen i ansiktet eftersom jag är rätt bränd från igår. Det var även jobbigt att det är så sjukt mycket uppförsbackar. Trots detta så höll jag högre snittfart per kilometer än när jag sprang förra måndagen, men det gick långsammare än vårruset. Tog mig de 5,3 kilometrarna hem på drygt 35 minuter och är sjukt nöjd. När jag kom fram hann jag bara pusta ut i några sekunder innan pappa kom hem med bilen. Då blev det hoppa i nya träningskläder och åka på bodypump. Det gick bra förutom att det sved rejält att ha stången på axlarna. Nu är jag galet nöjd med mig själv. Nu ska jag läsa igenom mina texter och slänga upp dem på portalen och sen blir det snark och invänta träningsvärken.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback