Kandidatkalas

Idag hade vi slutredovisningar av våra kandidatprojekt vilket innebär att det nu endast återstår en vecka med svar på opponering och reviderande av rapport innan sommarlovet kan inkasseras. Det innebär också att vi nu plocka ut ett examensbevis för kandidatexamen om man så önskar. Det vill säga nu ÄR jag något för första gången någonsin. Även om jag inte är färdig så har jag i alla fall en 'bachelor of science' att stoltsera med. Detta firade vi med kandidatmiddag på Snerikes för alla treor. Började med en fruktdrink i solen med Anna, Julia och Sofia och sedan följde en trerätters middag som för min del innehöll sparrissoppa, halloumisallad och en limeparfait. Mycket mycket gott och trevligt. Min projektgrupp hade även fått presenter av vår uppdragsgivare innehållande frågespel i olika kategorier så middagen förgylldes även av lite matquiz. Helt okej. Nu blir det snarka.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback