Blodomloppet

Efter en seeg dag innehållande enbart låång sovmorgon följt av rapportläsning begav jag mig till studenternas för att springa blodomloppet tillsammans med Julia och Anna och två kompisar till dem. Det var skoj. Det var sinnessjukt mycket folk, totalt 13000, så första halvkilometern gick lite långsamt men efter det så höll jag högre fart än på vårruset hela vägen. Detta trots att jag hade otroligt sega ben hela vägen och det kändes väldigt mycket jobbigare. Betyder kanske att man blir lite bättre trots allt. Lufsade i mål på 31,48 den här gången. Nöjd som fan. Efteråt blev det picnic på studenternas fotbollsplan och sen hem till välförtjänt dusch.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback