onsdag

Idag är en sån där lite småvärdelös dag som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. För visso är det jättefint väder ute så om inte annat kan jag ju gå ut och ta vara på det lite till. Men saken är den att jag var i skolan från 8 till 11 och genomförde en riktig kick ass-presentation om vår vindkraftspark. Asbra gick det, mest för att vissa är så otroligt bra på att improvisera. 11 till 15 är jag ledig och där är vi just nu. Jag var tvungen att ta mig ner på stan eftersom jag skulle få hämta ut cykeln efter 12. Passade på att dra hem och äta och hämtar cykeln sen när jag ska tillbaka till skolan till tre. Så frågan är mest vad jag ska göra i två timmar nu innan jag måste börja fundera på att packa mig iväg till skolan igen. För en timme. Och vad ska jag göra sen? Simma kanske? Är ledig torsdag och fredag men jag har anmält mig till en himla konferens imorn så jag måste stanna tills i uppis tills dess. Ångrar mig lite. Hade kunnat åka hem och se brynäs dänga dit frölunda och gå vidare till semifinal ikväll, men nu får de klara upp det själva. Det ordnar sig.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback