Helg igen

Har hittills haft en kalasbra helg. Gårdagskvällen spenderades hemma hos Sofie med fem fina vänner och det blev god mat, vin, spel och prat för hela slanten. Det är synd att det är så långt mellan gångerna för det är så himla himla trevligt.

Idag sov vi länge och inledde dagen med korv, äggröra och vita bönor. Lyxfrukost. Sen förflyttade vi oss till mor och far dit Magnus hade anlänt för att sedan transportera oss vidare in till Gävle och Läkerol Arena. Hockeyn var väl ingen jättefestlig historia då det blev brynäsförlust men mamma vann en gigantisk chipspåse, innehållandes tio påsar, på matchprogrammets nummer så det blev ju ganska kul ändå. Efter hockeyn hade vi bokat bord på restaurang Akropolis så vi avslutade dagen med grekisk mat. Mums. Nu är det väl bara sängen som återstår för idag.

Imorgon börjar vi dagen med frukost framför vasaloppsstarten och sen får vi se vart dagen bär av. Kanske försöka röra lite på sig eventuellt.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback