effektiv

Spenderade större delen av dagen på geocentrum. Oskar och jag skrev färdigt det vi skulle göra på grupparbetet och sen tog vi oss igenom instuderingsfrågorna till markbiologin. Blev kvar på geo till halv fem. Imorse när jag kom tillbaka till Uppsalaland såg jag att min stora klocka hade stannat. Sucken. Då bestämde jag mig för att göra den här eftermiddagen riktigt effektiv, eller jag skulle åtgärda de småfel som smugit sig in i min vardag.

* Köpte batterier och fixade klockan.
* Köpte en LED-lampa till sänglampan så att den lyser igen.
* Köpte en ny deo så att jag slipper lukta mer svett med deo än utan.
* Lagade mat och gjorde matlådor för första gången på säkert en månad

Och det bästa av allt, jag avslutade kvällen med en skypedate med Malin som varade i en och en halv timme. Hur bra som helst. 

Nu blir det duschen och sängen. Imorgon ska jag infinna mig på geo klockan 8. Pust 

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback