det tar sig


Igår tog jag mig i kragen och gick ut och gjorde av med lite pengar. Det blev ett pannband, en klänning, en t-shirt, två par strumpbyxor, fingervantar, en bok och en glass. Helt okej nöjd med den insatsen. Och på kvällen var jag med Sofia och Julia till observatoriet och tittade på jupiter i teleskop. Häftigt. Även om det var lite oskarpt så såg man planeten och fyra av dess månar. Skoj.

Idag gjorde vi sista insatsen på SLU. Känns otroligt bra. Redovisningar hela dagen var otroligt segt men nu är vi kvitt markvetenskapen. Och eftersom jag klarade markbiologitentan kommer det snart ramla in femton friska högskolepoäng. Känns fint. Kvällen spenderade jag hemma hos Julia med te och film. Förmodligen mycket bättre än tentafest.

Avslutar med en bild på delar av gårdagens inköp. Nu blir det sova. Geo tidigt imorgon. Puss


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback