Däck

Idag kan det vara så att jag har skrivit treans sista tenta. Om jag klarade den vill säga. Det var lite knepigt och man måste bli godkänd på alla tre uppgifterna, meeen det får bli ett senare problem. Och eftermiddagen blev inte alls så ensamtråkig som jag hade ställt in mig på. Snarare väldigt effektiv. Jag började med att boka Gotlandsresan (Hurrrrraaaaaaaa!!!) och hann precis bli färdig innan händiga Julia kom hit och hjälpte mig att byta däck på cykeln. Jättesnällt! Nu hoppas jag att mars månad fortlöper utan väderbakslag för nu ska jag flyga till skolan på sommardäck. Efter däckbytet blev det en promenad med Sofia följt av en trevlig kopp te.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback