Body Step

Imorse fick jag med mig mämz till AeroStep för att delta i releasen av det nya påhittet Body Step. Det var som step fast ändå inte. Mycket trampande upp och ner på bräda i olika former men precis som i body combat har varje låt en helt egen koreografi så det hann aldrig bli så krångligt. Man skulle liksom inte bygga ihop en dans med tusen olika moment utan man körde samma saker i en låt och sen var det glömt. Det var en riktigt rolig träningsform och absolut något jag kan tänka mig att fortsätta med längre fram i livet. Just nu tränas det ju sisådär mycket men det ska det verkligen bli ändring på.


Nu ska jag jäsa i soffan i några timmar. Väntar med spänning på Frölunda-Brynäs klockan tre. Hockeyeftermiddag står på programmet och senare blir det middag med Pär och Natalia och eventuellt Marcus. Låter som en helt okej lördag i mina öron.





Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback