Blöt

Kul att cykla från SLU i spöregn då. Nej inte särskilt. Men å andra sidan så blir man ju inte så mycket mer än blöt. Och jag hade en bra anledning att hoppa i mjukisbyxor det första jag gjorde när jag kom hem. Anledningen till att jag fick cykla från SLU är att vi har vår handledning där ute till kandidatprojektet. Känns väl sådär muntert. Men det är bra på SLU, bara det inte var så himla långt bort. Jag ska göra kandidatarbete om hur vägsalt påverkar markstrukturen i åkermark. Låter kanske inte superkul men jag är glad att jag hamnade i ett laborativt projekt. Hade inte pallat att sitta med modeller och matlab och flera mil data som någon annan plockat fram. Nej, det blir nog bra det här. Nu har vi två dagar på oss att producera en projektplan. Blir svettigt men det ska nog gå.

Och Gotlandstrippen närmar sig med stormsteg. Bara torsdag kvar, sen är det fredag och eftermiddag och då åker vi!!!


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback