Sommarlov!

Jag har sommarlov! Tre år avklarade och kandidatexamen inkasserad. Fantastiskt. Packade mig iväg från Uppsala så fort det bara gick i fredags. Mamma och pappa kom och hämtade mig i bil vilket var väldigt bra eftersom jag totalt hade 13 väskor, påsar, tavlor, böcker och blommor att bära. Puh. Bakluckan full.

Lördagsförmiddagen spenderade jag med mamma i Falun på loppis. Vi gjorde ett nytt försök att sälja mormors prylar och den här gången gick det bättre. Vi sålde lakan, handdukar, tomtar, krukor, muggar, korgar och småprylar för totalt 2000 kronor. Kalasbra. Dock finns det ju en hel del kvar kan man säga. Eftermiddagen var tänkt att viga åt bessemerfesten men vädret sög ju apa så det slutade med att vi satt fyra personer runt köksbordet och spelade wordfeud med varandra. Jävligt soft.

Igår fick jag med mig Kalle till Ikea. Därifrån kom vi med en matta, en bokhylla, en spegel, ett soffbord och lite småprylar. Det kommer bli asbra. Vi bara vräkte in prylarna i lägenheten och sen drog jag till AeroStep och körde en omgång BodyCombat. Det var fint. Känns i rygg och baklår idag men det ska inte få hindra mig för jag har tusen saker att göra idag.
* Bygga ikea-möbler
* Läsa på inför sommarjobbet
* Packa till Gotland
* Städa undan mina Uppsalasaker
* Ta reda på tvätt
* Dammsuga
* Träna kettlebells

Får se vad jag kan pricka av när dagen är slut. Dags att sätta fart.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback