Skylt

Känner mig så jäkla fräsig när jag tänker på den här skylten utanför det alldeles egna rummet med den egna datorn mitt bland de riktiga ingenjörerna på Hofors största företag. Jag är så oändligt jätteglad att jag fick tag i precis rätt människa i mitt spontana sommarjobbssökande i vintras. Det känns helt stört. Jag ska skapa något, bidra med något till det stora stora företaget. Som en riktig ingenjör. Och de tror på mig. Lilla jag. Idag har jag suttit med på ett möte där viktiga människor avhandlade viktiga saker. Vattenfrågor. Sen fick jag lunch. Och sen fick jag hämta prover och leka lite i vattenlabbet. Mäta pH och mäta kromhalt med spektrofotometer. Och förbereda prover som ska analyseras imorgon eller så. Det var min första dag som den ingenjör jag en gång ska bli.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback