Helgen

Jag har haft en kalasfin helg. Fredagskvällen spenderades i Sandviken hos Emma tillsammans med Ida och Sofie. Det blev tacos och prat i många timmar. Fina fina ni. Så skönt att det är sommarlov och att vi inte är utspridda över hela landet.

Igår hade Kalle och jag städdag deluxe och lyckades efter några timmar få rätt bra ordning på hemmet. Sen lagade vi mat och sen kom Henrik och Josefine hit. Så himla himla sköna människor! Vi käkade, pratade, spelade buzz och "med andra ord". Jättejättefin kväll. Igen igen igen!!!

Idag händer det ingenting. Går runt i zip och fördriver tid. Kalle ska Förhoppningsvis få ordning på mina datorer så jag kan uppdatera min telefon. Ikväll ska jag ösa bodycombat med Emma. Det blir skoj. Releasen var ju så jäkla grym!


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback