Färdigtrampat

Nu är cyklarna inlämnade och vi har strandat i säng på vandrarhemmet Fängelset i Visby. Skönt. Det var inte roligt för rumpan och låren att cykla idag men vi betade av mil efter mil med många pauser. Den fina kyrkviken på Fårö, färjan över Fårösund, en jättetrevlig rastplats halvvägs till Lärbro, en sallad på gräset utanför Coop i Lärbro, bulle vid Tingstäde träsk och slutligen en gräsmatta utanför en handelsträdgård i Bro. När vi hade duschat och installerat oss på fängelset mötte vi upp Malin och gick och åt på en mysig uteservering i innerstaden. Imorgon ska vi gå runt i stan och förhoppningsvis äta lite glass i hamnen innan det blir hemfärd.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback