Falun

Nu funkar bloggappen igen. Lycklig tjej. Fick ta bort den och ladda ner den igen så ordnade det sig. Igår packade jag in Ida, Malin och Sanna i mazdan och åkte till Hanna i Falun. Bästa grejen. Vi åt kebab, spelade ölspel och gick på Victuscella. Bra kväll. Lite halvkass musik och lite för mycket äldre människor på krogen men på det hela taget bra. Idag åt vi bästa frukosten och spenderade sedan fyra timmar med att titta på en reprissändning av bachelorette. Sen väntade en spännande hemresa. Märkte redan på väg ut ur falun att bilen gick upp i temp. Vi var tvungna att stanna på en parkering efter vägen för att mätaren gick upp på rött. Inte bra med kokande bil. Fick stå och kallna sig lite och sen var det bara att hoppas att vi skulle komma till Statoil utan kok. Det gjorde vi. Där skulle fyra brudar slå sina kloka ihop för att fylla på vatten i kylaren. Var nog en rolig syn. Jag står och fipplar med kylarlocket och hoppas slippa få hetvatten på mig, Malin ryggar tillbaka, Ida står med instruktionsboken till bilen och Sanna säger uppmuntrande ord. Men det löste sig. Alla nöjda och glada. Det var ju tur att jag hade sett Kalle fylla vatten förut, annars hade jag inte haft en aning. Tog med mig Ida och badade när vi kom hem. Underbart. Vi hade nog lite överhettade hjärnor efter den pärsen. Sen tillbringade jag ett par timmar hos mamma och pappa och åt middag där innan Kalle och jag premiäråkte båten en sväng så här på kvällskvisten. Äntligen är den klar. Äntligen får jag fiska. Tyvärr ska det väl regna och åska imorn men det visar sig. Godnatt

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/83047/images/2012/pic_4ff8bc70ddf2b366fa000752.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-2/83047/images/2012/pic_4ff8bc72ddf2b375fe002acb.jpg" class="image">


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback