Utpumpad

Sitter i ziperall i soffan och slötittar på gladiatorerna och känner mig lagom färdig i kroppen. Fem pass blev det idag. Gick ut hårt med kettlebells vilket var bra mycket roligare än jag trodde men jäklar vad det manglade innanlåren och ländryggen. Sen blev det en omgång spinning med schlagerquiz. Skönt att spinna till sån musik men tråkigt att mitt lag förlorade quizen. Men men. Sen blev det lunch intagen på en friluftsryggsäck inne på sportringen (?) följt av inspirationsföreläsning om kost och träning med Elin Widgren. Sen blev det en plågsam omgång EFIT (effektiv funktionell intensiv träning). Mot simhallen sen för aquabike och vattengympa. Nu är jag trött men har haft en jätterolig och givande dag. Träningsvärk imorgon. Hej hej.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback