Spännande dag

Ligger i min uppsalasäng nu efter en trevlig kväll med klassisarna som inleddes med pizza och dricka hos Linda och avslutades med chill och musik i en filt på Amandas soffa. Några drog sig ut i dimman på saluhallen men jag tillhörde den skara som kände mer för soffhäng.

Dagen började dock inte så himla party. Imorse tänkte jag att det kunde vara läge att plocka bort plåstren över p-staven som jag satte in i måndags eftersom de ändå började lossna. Det visade sig då att såret inte alls hade läkt utan att den lille jäveln stack ut ett par mm. Panik. Ringde sjukvårdsupplysningen och de sa att jag skulle tejpa ihop det så gott jag kunde och gå tillbaka till Ungdomsmottagningen på måndag. Festligt. Så jag och mamma fick jaga runt efter ett öppet apotek och sen ha lite amatörsjukvård i köket. Har mest panik över att det kanske kommer in en massa bakterier och snusk eller att den, ännu värre, slutar fungera. Men... Förmodligen så löser det sig.

Puss och godnatt


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback