Måla

Tjohooo!! Äntligen ska det gula bort. Kalle och jag ska måla om i sovrummet. Vitt med en grå fondvägg. Kommer bli jättetjusigt. Därför har dagen idag bestått i att slipa spackel (och försöka undvika att hela lägenheten täcks av slipdamm), maskera tak och golv och måla första lagret på två av de tre väggar som ska vara vita. Åh. Jag längtar tills vi får ordning på det. Just nu är hemmet ett kaos men det kommer bli fantastiskt. Imorn tar jag med mamman till simhallen och sparkar några längder och sen drar vi till valbo och häntar hem en bokhylla. När jag kommer hem ska jag hjälpa Kalle att färdigställa. Bilder kommer på slutresultatet. Puss


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback