En sån dag

Mår mycket bättre nu. Fortfarande ont i halsen till och från men i alla fall ingen feber. Tog dock bussen till SLU imorse, kände att det var en sån dag idag. Där väntade tre timmar lab som med SLU-standard innebär en halvtimmes faktiskt labbande. Vi mätte upp tio gram jord i sex olika rör och 5 ml jord i sex andra rör och så blandade vi det med olika kemikalier. Fortsättning följer imorn. Spännande. På vägen hem kunde jag lifta med Emma. Delar av min klass har bestämt att det inte är värt att cykla till SLU utan samåker i bil istället. Tydligen fanns det platser över så jag har tingat en. Fett värt. 70 kronor för en månad och jag behöver bara cykla till ekonomikum. Älskvärt.

Vi slutade redan två så när vi landade i stan igen gick jag och Amanda och fixade reglerteknikboken. 389 kronor fattigare i all hast. När vi kom ut från akademibokhandeln råkade vi fastna på Waynes vilket slutade med en maffig "devils cake". Den gör säkert skäl för namnet men jag kände att det var en sån dag idag. På monki sprang jag även på en stickad polotröja för 150 kronor som skrek åt mig att den ville bli min. Och inte är väl jag den som är den. Fin var den, och det var ju en sån dag idag.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback