Angry Birds

Igår gjorde jag misstaget att plocka hem Angry Birds till luren. Tycker att jag har klarat mig länge men när jag provade på Kalles telefon så satt jag ju fast direkt. Stört jäkla hjärndött och beroendeframkallande. Jag ger mig inte innan jag har fått ner de där gröna grisarna, och sen kommer en till bana och en till och en till och en till... I och för sig är det bra att ha något att fördriva sinnessjukt tråkiga föreläsningar med men kanske skulle det vara bättre att lyssna?

Det som var bra med den här dagen var att det blev färdigmålat i sovrummet så inatt blir det sova i torsåker igen. Dock är rummet väldigt omöblerat än så länge men sängen har vi fått i ordning i alla fall.

Det som var bäst med den här dagen var eftermiddagsfikandet med Malin och Hanna. Malin åker tillbaka till ön på söndag så nu ses vi inte på jäääättelänge igen. Buhu. Meeen, jag tänker göra mitt yttersta för att få till en gotlandsvistelse i nästa periodskarv. Blir asbra!

Nu ska jag sova (läs spela angry birds) så jag orkar med träning och uppsalautgång imorgon. Puss


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback