Alone

Det enda dåliga med en extra lovvecka måste ju vara att jag är den enda som har en extra lovvecka. I Uppsala pluggar folk till omtentor (är iofs väääldigt glad över att slippa den detaljen) och här hemma har folk börjat skolan igen. Och att jag inte har fått träna den här veckan heller suger ju också stenhårt. Det har varit asskönt med långa lugna förmiddagar i soffan i ziperall eller morgonrock framför dålig tv men sen har jag bara klättrat på väggarna av tristess. Jag har hängt hos mormor tre eftermiddagar av fem och tittat på skidskytte tre eftermiddagar i rad. Bara gått mellan olika soffor. På måndag blir det Uppsala och då ska det väl förhoppningsvis bli rutiner igen. Morgondagen ska jag spendera i en bil med Kalle och Löken. Vi ska åka till Borås och köpa cross. Roligt? Nja. Men lite omväxling från soffan. Och på söndag kommer Magnus och Bella. Det blir kul däremot. Och kanske hinner jag röra lite på mig då också.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback