Tidigt

Typiskt att vakna strax efter klockan sju och vara jättepigg på veckans enda börja-tio-dag. I och för sig skönt att få ligga kvar i sängen och slippa stressa men ändå. Och det kliar utav helvete i mitt högra öga. Obehagligt.

Besökte studenthälsan igår och fick en ny p-stav. Den gamla satt snett och ville verkligen inte läka. Den här människan sa sig sätta in 6-10st i veckan så nu måste det bara bli rätt. Jag hade en astråkig eftermiddag/kväll efter det. Borde väl ha utnyttjat den till plugg eller sommarjobbssökande eller vad som helst men jag pallade ingenting. Och vårt internet strulade så jag satt och spelade spindelharpan i två timmar och kollade på tv resten av tiden. Värt. Jag längtar till helgen hur mycket som helst. Längtar till livet. Puss


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback