Plugghelg

I fredags var det W-dagen. Häckade på geocentrum från morgon till kväll och matades med frukost, lunch, fika och en himla massa information. Återigen några smakprov på vad en W:are ute i livet kan syssla med. På kvällen blev det en riktigt bra gasque med god mat och bra underhållning och en massa dansa såklart. Allt detta på geocentrum. Känns skumt.

Åkte hem på lördag förmiddag och satt hemma hos m&p och försökte plugga markkemi i några timmar. Fick fin hjälp av en fyrbent dam som jättegärna ville ligga mitt i både bok och anteckningar. Avslutade kvällen med god mat och melodifestival. Bra startfält lär jag säga att det var den här gången.

Söndagen började med simning och en kortsväng på långfärdsskridskor med mamma. Efter det åkte jag hem till <3 och försökte plugga lite mer. Gick helt okej utan katthjälp. Och sen var helgen slut. Men snart kommer det en ny. Puss


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback