Mormor <3



28/2 2012

Söta älskade lilla tant. Nu är du återförenad med morfar i himmelen och slipper all oro och smärta. Jag vet inte hur jag någonsin ska förstå att jag aldrig mer kommer få spela kort med dig. Aldrig mer få dricka din saft och äta dina kakor. Aldrig mer höra din glada röst i telefonen. Jag hoppas att du har kommit till ett bättre ställe och att de har kortlek och tysk tv. Hälsa morfar att jag saknar honom och jag saknar dig till oändligheten och tillbaka. Vila i frid tills vi ses igen. Jag älskar dig.

Meddela din åsikt
Jag heter: Ida Pettersson

Jag beklagar verkligen Sara! =( Många kramar till dig och resten av din familj.

2012-02-29 @ 23:10:14

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback