Helgresumé

Helgplanerna höll, i alla fall nästan. På fredagen åkte vi hem till mamma och pappa och åt tacos och såg "på spåret"-finalen. Jättemysigt. Efter det blev det hem och snarka för att sen gå upp tidigt som sjutton och ta fyrhjulingen ut i skogen och titta på rally. Jag är väl kanske inte lika begeistrad som vissa andra men det var väl en upplevelse i sig. Mycket folk var det som hade letat sig ut i djupa skogen och vi grillade korv och hade det mysigt även om det var gnesigt kallt. På kvällen lagade Kalle och jag mat tillsammans och såg på melodifestivalen. Provade på att göra hasselbackspotatis för första gången. Gick okej. Till det hade vi rödvinssås och fläskfilé. Jäklar vad gott. Men veckans startfält var inte så mycket att hänga i julgranen va?

Söndagen började på simhallen med mamma. Tycker själv att jag körde på rätt okej för att vara en halvslö söndagsmorgon. Efter simningen förflyttade jag mig hem till Sofie. Vi vandrade i väg till Hanssons och lunchade men hann även med en massa prat och missemys. Vi ses alldeles för sällan hörru! Får försöka ändra på det.

Igår var jag ju då också ledig. Åkte och lunchade med mormis och spelade lite kort. Sen åkte jag hem och försökte plugga lite innan Kalle kom hem. Då lyxade vi till det och köpte pizza och sen skjutsade han mig till tåget. Slut på bra helg men snart kommer det en ny.

Dagen idag har spenderats i datasal från 8 till 17. Processlab i reglerteknik. Inte roligt.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback