Försöka igen kanske?

Det ÄR roligt att läsa gamla inlägg i bloggen. Det inser jag varje gång jag gör det. Och det ÄR ett bra sätt att komma ihåg vad jag har gjort. Nu har den här sommaren sprungit förbi utan att jag dokumenterat någonting och det suger ju egentligen. Har tre dagar kvar på mitt sommarjobb. Tre ynkliga. Känns jättetråkigt eftersom det har varit den bästa sommaren någonsin. Jag har trivts så himla himla bra, har haft helt fantastiska handledare (ingen har någonsin läst något jag skrivit sååå noga förut!!), och det har verkligen varit roligt att gå till jobbet. VARJE DAG. Nu har jag producerat 60 sidor rapport och kan snart titulera mig färdig. Sen då? Uppsala och skola. Jag vill redan ha nästa sommar så jag får fortsätta (om jag får fortsätta...) för jag har en hel massa mer saker som jag vill testa egentligen.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback