Vallis

Bestämde mig ju som sagt för att det skulle bli Valborg i Torsåker i år. Orkade inte stressa, orkade inte bygga förväntningar, orkade inte med Uppsala helt enkelt. Istället blev det en väldigt lugn dag. Jag satt och lekte med bilder och Kalle spelade på sin dator. När klockan blev sex gick vi ut i lekparken här utanför lägenheterna och slöt upp med en massa folk och grillade och chillade. Fläskytterfilé, potatissallad, bea och grönsaker och så en cider på det. Mumma. Sen gick vi iväg och kollade läget vid kasen som redan hade brunnit ned när vi kom. Dumt. Men det blev lite fyrverkerier i alla fall. Efter detta drog folk iväg på nån fest men jag tog med mig Hanna hem och dog lite i soffan med chips istället. Ingen av oss var särskilt partypepp och dessutom börjar jag känna av lite ont i halsen. Ska sova nu och hoppas på att det inte bryter ut. Hade hoppats på att kunna träna imorgon. Får se. Puss hej.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback