Gotland

Bloggar från en luftmadrass på golvet hos världens bästa Malin i Visby på Gotland. Un-der-bart! Igår gjorde jag, Hanna och Sofie den inte helt korta resan och kom fram vid halv tolv på kvällen. Idag sov vi länge och åt en fantastisk frukost innan vi gav oss ut i det snöslaskande och snålblåsiga och regngråa Visby. Jättesynd på vädret. Vart tog förra veckans sommarväder vägen? Vi tog i alla fall en sväng, och gick in på några affärer här och där för att värma oss. Vi hann även med en fika på ett jättemysigt café precis vid muren. Sen gav vi upp och gick hem och spelade draw something i två timmar. På kvällen lagade Malin halloumigryta till oss och senare gav vi oss ut i Visbynatten för ett besök på Munkkällaren. Jättemysigt ställe. Och imorgon blir det musikal. Blir fantastiskt. Puss


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback