Finaaaal!

Det var galet skön stämning i Läkerolen igår. 8300 personer fick se bästa Gävlelaget avancera till SM-final för första gången på 13 år. Hur underbart?

Nu sitter jag i zipp hemma hos hjärtat och funderar över livet. Har tvättid så jag väntar mest på att maskinerna ska bli klara så att jag kan sluta fundera över det. Plockade ävem fram reglerböckerna för jag tänkte sätta igång med det men blev mest depermierad över den historien. Jävla skit. Det kan då inte ha fattats mycket. Ringde it-kansliet och bad dem skicka min tenta. Hoppas den kommer imorn. Efter tvätthängning ska jag åka med Pappa till Hofors och handla lite mat och agera hemmafru tills Kalle kommer hem från jobbet. Sen får vi se om det blir simma ikväll eller inte. Min mage fuckade ur totalt på Gotland och vill fortfarande inte fungera så jag känner mig helt urlakad på energi. Usch fy

.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback