uppsalahelg

Skrivet igår kväll. Bloggappen fuckade ur. Kalle är hos mig i uppsalaland. Asbra. Vi har ätit fantastisk kebabpizza från Johannes grill och så ville han lära sig sticka efter inspiration av min påbörjade halsduk. Jättekul. Och det gick braa för honom. Jätteduktig. I övrigt har helgen varit bra. I fredags firade vi Amanda med tacos och paket och det obligatoriska art of science. Bästa kvällen på länge. Skrattade så tårarna rann konstant. Igår simmade jag med Sophie på förmiddagen och sen pluggade vi ett par timmar. På kvällen lagade vi asgod linspaj och spelade TP med Linda och sen gick vi till Norrlands och dansade tills fötterna värkte. Däremellan hann jag förse mitt fönster med två gratisblommor. Grannen slängde två prima garderobsblommor så jag gick till soprummet och hämtade dem. Asbra.

Meddela din åsikt
Jag heter: Anonym

Bra med grannar:)

2011-10-22 @ 19:59:46

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback