syrén



Plockade några stackars syrénkvistar på väg hem från skolan igår. Efter klockan åtta på kvällen. Jag tänkte att jag skulle vara ganska ensam när jag stog där i busken mitt i pollaxbacken men det for förbi typ sex personer och samma veva välte min cykel. Men men.. man får väl offra sig för de små blommorna. Och gott luktar de. Så mycket att jag var tvungen att ställa ut dem på balkongen för att jag fick huvudvärk. Men de gjorde sig rätt bra där med.

Imorgon blir det förmiddagsträning och sen plugg med Amanda och sen avslutar vi kvällen med tacos och spel med Elin, Linda och Sophie. Låter som en bra fredag :)

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback