shake

Amanda och jag gick på box idag. Som jag har SAKNAT det!! Underbart roligt att få lite motstånd i sina slag för en gångs skull (inget ont om bodycombaten för det är faktiskt ännu roligare) och inte bara stå och veva i luften. Är väldigt väldigt väldigt mör i armarna just nu och har en svag känsla av att det kommer att bli en lätt skakig morgondag. Det som var lite negativt är väl kanske att det blir väldigt väldigt långt mellan gångerna man får slå så man hinner sällan få upp någon riktig ånga. Dels står man ju och håller emot halva tiden och dessutom tog det ganska lång tid för instruktören att förklara övningarna. Combaten är mycket effektivare på så sätt. Och därmed roligare. Kanske blir det en vända sånt på lördag. Hörde rykte om att det var super sarturday. Gratis är ju extra gott.

Nu blir det sängen. Pusshejs

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback