myshelg



Bildkvalitén är inte den bästa, men budskapet kanske når fram ändå. I fredags firade jag och hjärtat vår treårsdag med smaskig mat på church street. Så otroligt fantastiskt underbart gott. Och mysigt. Mmmh. Det är ju inte allt för ofta jag är där men när det väl händer blir det alltid samma sak och det är alltid lika oslagbart. Rullade hem efter den omgången.

I övrigt har helgen bestått i ett underbart svettigt bodycombat/pump-pass med simmisarna på lördagsmorgonen. Den satt riktigt fint den och mina lår och axlar fick verkligen känna på att de inte kämpat med vikter på bra länge. Träningsvärken i låren visste inga gränser igår.

Lördag eftermiddag och söndag blev mest bara mys och chill. Hann med att träffa mormor en snabbis och jag hann med att laga smaskig mat till m&p&<3 och jag hann med eurovisionmys och lite mattekluringar. Igår var dessutom ångesten nästan tillräcklig för att jag skulle sätta mig med termon ordentligt. Två uppgifter blev det. Jag har sådan ofantligt stort tröghetsmoment.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback