helgen



Helgen har varit fin. I fredags blev det först ett friskispass på förmiddagen (som gav mig den extremaste träningsvärken i magen..) och sen en omgång fluidmekanik med Amanda fram till klockan sex. Då kom även Elin och Linda och Sophie och vi gjorde tacos som avslutades med glass och jordgubbar till efterrätt. Mmh. Sen blev det en massa spela spel. Jätteskoj. Lite "med andra ord" och lite "rita och gissa". Ritade bland annat olja och Påven och Gyllene Tider. Det ni.

Lördagen och söndagen bestod av termodynamik hela dagen innan jag åkte hem och hade ensamparty med betapet och godis. Sämre kan det ju vara. Igår var jag ju dock tvungen att masa mig i säng eftersom jag skulle upp och skriva skiten ur termodynamiktentan imorse. Jag hoppas att det gick bra. Kändes inte helt omöjligt men heller inte sådär superlätt. Jag kan ha hittat på lite för flitigt på sina ställen. Vi får se. Nu ska jag ta mig ut på stan en vända. Köpa BH tänkte jag kunde vara ett fint efter-tentan-nöje. Ska titta efter lite annat trevligt också. 

Puss   

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback