fluid

I lördags kom det en liten Hanna till världen. Stort grattis pappa Daniel och mamma Therese till eran lilla tjej. Kusinbarnen ramlar in i rasande takt, nu är de plötsligt sex stycken. Får hoppas på att få se tösen snart ^^,

Helgen var fin men den var kort. Fredagkvällen blev en middag hos m&p och chill. Lördagen började med en omgång spinning med simmisarna. Faktiskt mycket roligare än jag någonsin tyckt om spinning. Sen blev det fluidmekanikplugg och mer chill. Lite ledsen att jag inte ens orkade pallra mig iväg till sandviken och titta på lite fina bilar. Det hade kanske kunnat få mig på lite bättre humör.

Imorse gick jag och köpte mig en cykelhjälm. Jag har inte berättat om det idiotiska påfundet att jag och min mor ska göra ett seriöst försök att cykla från Uppsala till Torsåker på söndag mest för att jag inte vill att folk ska tycka att jag är dum i huvudet. Men.. nu vet ni som häckar här i alla fall. Jag tycker faktiskt att det ska bli lite roligt till och med. Och det får ta den tid det tar. Jag har sommarlov då. Pappa är back up med bil ifall nåt skiter sig.

Jag spenderade eftermiddagen på andra sidan världen, närmare bestämt i allianshallen, skrivandes tenta i fluidmekanik. Roligare hade man ju kanske kunnat ha det men man fick ju i alla fall plocka fram sin lite mer kreativa sida och hitta på saker hej vilt. Jag gillar inte känslan när jag har kommit fram till ett svar som helt och hållet grundar sig i att jag har gjort massa egna antaganden och hittat på samband som inte finns. Bra kämpat. Jag får helt enkelt hoppas på att han rättar snällt och att jag lyckas ta mig upp i de där 40 procenten.

Imorgon taggar vi om för sista gången. Mekanik för hela slanten.

Puss

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback