BRA JOBBAT!!



Sprang Vårruset idag. Jätteroligt!! Det största målet var att komma imål utan att kräkas och det näst största var att göra det under 40 minuter. Jag klarade båda. 38 eller 39 minuter blev det och jag är jättenöjd. Faktiskt var det inte alls överjävligt jobbigt heller. Första kilometern var dryg men sen var det som om man kom in i någon liten andra andning. Brukar ju bli helt död och inte kunna andas alls när jag springer. Nu tror jag att jag kan tacka stockningen i början för att det tempot jag satte upp var väldigt långsamt och visade sig också vara något som jag fixade att hålla. Jag gick några steg vid vätskekontrollerna och jag gick några steg in på sista kilometern för att jag inbillade mig att jag mådde lite illa men i övrigt sprang jag hela vägen och orkade till och med ta till en liten fartökning in i mål. Jättejättenöjd. Och det var faktiskt roligt att springa. Nu ska jag bli bra på det också. Minst två gånger i veckan i sommar ska det bli.

Puss och godnatt.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback