shop

Amanda och jag åkte ner på stan när vi slutade idag (klockan tolv, så underbart!) och utförde mission köpa byxor. Det gick helt okej faktiskt. Hittade ett par som jag gillade ordentligt på JC och eftersom man får gratis uppläggning när man köper byxor där så kunde jag ju få dem bra i brnlängd även för en tax. Hittade även den mjukaste tröja jag någonsin sett på New Yorker. Den är verkligen som en nallebjörn och i brist på både pojkvän och nallebjörn i Uppsala skulle jag kunna kramas med tröjan istället. Underbar. Bara 99 kronor kostade den också, som hittat. Behöver jag skriva att den fick följa med mig hem. Puss.

Jag har anmält mig på aerobics ikväll klockan sju. Hur fasen ska det gå? Jag får se till att ställa mig långt bak i ett hörn så att så få som möjligt ska kunna dansa in i mig. Men jag hoppas att det blir kul. Det ser ju så kul ut när man kan. Jag kan inte, men det kan ju vara kul ändå.









Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback