klarrrrt

Tjoppa!

Nu har jag klarat av alla tentorna för den här perioden. SKÖÖNT. Det betyder att från och med nu och fram till måndag morgon klockan tio är jag HELT ledig och det finns INGEN ångest. Hur underbart? Just nu sitter jag bara och fördriver tid och väntar på att det ska bli skälig lunchtid. Sen ska jag gå ut på stan en vända. Kanske köpa mig en bok att förlora mig i nu när det inte finns NÅGONTING att plugga eller ens ha ångest över att man borde plugga. Jag ska även gå förbi systemet tror jag, och kanske köpa mig något fint att ha på mig ikväll. Då är det nämligen tentafest. Ska bli kulkul.

Och det allra bästa kommer imorgon. En hemmahelg utan plugg. Bara mysa, träna, sova och vara. Puss på det.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback