inre dialog

Jag satt på Geocentrum och lyssnade på fantastiskt underhållande räkneuppgifter i fluidmekanik och tänkte ut tusen ursäkter för att slippa gå till friskis direkt efter skolan. Hörde mig själv svara elakt inuti huvudet och mana på mig själv.

* Du hade nyss JÄTTEont i huvudet, bäst att du vilar.
- Äsch, skärp dig, det har gått över nu.

* Du tränade igår, det är räcker.
- Kom igen, du har nästan ingen träningsvärk.

* Du borde verkligen äta när du kommer hem.
- Men nej, du klarar dig, du är ju inte ens lite hungrig nu.

* Du har inte packat träningskläderna, du kanske inte hinner.
- Det tar fem minuter att cykla hem och en minut att cykla till friskis, klart att du hinner.

* Du har inte bokat något pass, du kanske inte ens kommer in.
- Step styrka är aldrig fullbokat, klart du kommer in.

Så att ja.. jag gick ändå. Heja mig

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback