free

Helgen var kanske den bästa. Så skönt att vara fri från pluggångest. Den enda ångesten jag hade bestod i ångest över att helgen skulle ta slut och jag skulle behöva åka tillbaka till Uppsala och börja gå på tradiga föreläsningar i fluidmekanik och termodynamik. Meeen.. två underbara dagar på Edsken blev det med totalt två mil på långfärdsskridskor. Jag ska verkligen köpa ett par egna till nästa säsong. Jag tycker verkligen verkligen om att åka men isen var väldigt dålig på väldigt många ställen så man fick inte riktigt den där flyyyygande känslan. Men nästan.

Idag började då de nya kurserna. Jag vet inte vad jag ska tycka om fluidmekanik på engelska men tjommen verkade i alla fall väldigt måna om att vi skulle lyckas. Hoppas att det löser sig. Amanda och jag häckade kvar på geocentrum i en och en halv timme efter att vi slutade idag och hann bland annat med att anmäla oss till höstens kurser. Usch och fy. Men men.. det skulle väl göras det också. Sen blev det en omgång cirkelfys på friskis och jag känner mig en aning mör nu. Imorgon är tanken att jag eventuellt ska gå på box med Filippa, vi får se om jag kan röra mig. Uuuh.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback