bajs

Vilken jävla bajstenta det var. Vi trodde oss vara fullärda men ingen fattade någonting. Det roligaste tycker jag är att jag först får panik över att jag inte förstår någonting, sen sitter jag och hittar på och hittar på och hittar på och sen tänker jag att nu har jag skrivit så mycket så nu borde det väl gå. Men.. vilken är relevansen i det jag har skrivit? Ingen alls. Den finns inte. Jag har fyllt några papper med skit och tror att det är mängden som ska göra mig godkänd. Felfelfelfel. Men samtidigt, att hitta på ökar ju i alla fall möjligheterna om man jämför med att lämna blankt. Jag är i alla fall såhäääär glad att jag klarade duggan för den ger mig fem friska poäng och jag behöver då "bara" 13 till. Fy fasen. Jag vet inte om det här gick alltså.

Jag tröstar mig med överblivet tentagodis och snart ska jag ringa <3. Imorgon börjar omtaggningen inför två nya tentor. Vad kul vi ska ha. Pusshej.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback