chillin'

Det gick faktiskt kalasbra att cykla hem även om röven värkte ordentligt de fyra sista milen hem från Österfärnebo. Det var riktigt trevligt men kanske inget man vill göra om. Nio timmar tog det och jag är kalasnöjd med vår insats. Heja oss. Blev dessvärre kalasförkyld direkt när jag kom hem så nu har jag snorat friskt i två dagar och ännu verkar det inte ha några planer på att ge med sig. Chillade hela måndagen med lite mete i ån och långa turer på fyrhjulingen. Jag körde hem från Malmjärn, mäkta imponerande. 

Var dock himla produktiv igår. Åkte till Björkis och hälsade på vid halv tio där jag även passade på att låna en fysik B-bok inför elektropluggandet i augusti och efter det hann jag med att både boka klipptid och prata med Kent på posten. Var även tvungen att gå till banken och hämta myntrör eftersom pappa råkade spränga min spargris i hemflytten i lördags (jättejättetråkigt Hanna, men den var mer än halvfull och det var tvåtusen kronor i den så vi kanske kan komma en liten bit i alla fall :P).

Just nu försöker jag få tag i min far för att höra när hann vill åka till Hofors. Jag har just som snott hans bil så jag antar att jag får anpassa mig, men han vill inte svara. Slänger upp några bilder under tiden :)


"Det har fan aldrig varit så jävla gott med korv" skaldade en hungrig mämz när vi stannade i Östervåla efter fem mils trampande



På måndagen ville jag vila min röv och inte passa en endaste tid och chilla in sommarlovet så det blev laid back position vid hoån med ett metspö. Nice


Bryggor i och inte alls speciellt superkallt i vattnet i Malmjärn. Snart blir det premiärdopp. Fin solnedgång var det också.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback