midsommar osv

Midsommarhelgen var fin. Även om det blev en lite halvtaskig och tårfylld avslutning på det hela så blev det ändå en mycket bra helg i stort. Började med det sedvanliga midsommarfirandet hemma på gräsplanen i Råbacka med fika och mys med m&p. Sen blev det chill ett tag innan Kalle hämtade mig och vi drog till Torsåker. Eklund the man ordnade med förfester i carporten både fredag och lördag vilket var hur bra som helst. God mat, dricka, musik och massor med trevligt sällskap och som upplagt för två lyckade kvällar. På fredagen blev det Gästis och på lördagen den obligatoriska cykelstrapatsen till Hammarby. Egentligen förstår jag inte varför jag betalade in mig i hammarby eftersom allt redan var skit och förstört men men.. hammarby är helt enkelt inte min grej tydligen. Gästis var inte heller kalasbra men förfesterna hos EKlund var ungefär hur bra som helst. Söndagen ägnade vi åt att vara seeeega och att stå på ica och panta. Det var inga dåliga mängder. Det blev till och med kö efter oss.

Jobbet ångar på också. Har fixat två dagar ensam på distriktet och jag tycker att det funkar bra. Fötterna värker dock efter dagens fyratimmarsrunda. Annonsbladet gör att det tar lite extra lång tid och alla människor ska ju ha det. Hade hoppats på en reklamfri dag imorn, men icke icke. Något litet jäkla skit som också alla ska ha. Bajs på det. Har även förundrats över vilka extremt märkliga saker folk skickar i paket. Förra veckan kom det en klump som läckte vätska och luktade typ hundmat och idag kom det en som luktade typ fimp eller gammal snus. Jätteäckligt. Bevara oss från mer sånt tack.


Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback