träning

Jag har haft en riktigt bra träningsvecka med inte mindre än fyra joggingsvängar och två pass på aerostep. På så vis har det varit skönt med en lagom halvkylig vecka så att det finns luft i träningslokalen och så att man slipper storkna i spåret.  Skönt att ha kommit igång med att springa lite för det ska ju verkligen vara den bästa träningen sägs det. Jag är i alla fall jättejättenöjd. Får hoppas att jag pallar att hålla igång även nu när jag börjar jobba för då hoppas jag ju på bättre väder så att jag slipper dela ut blöt post. Det är ju inte så roligt att få blöta räkningar och det är segt att cykla omkring och vara blöt och frysa..

Mor och far ska på fest ikväll så Kalle och jag ska vara katt/husvakt. Kanske lite smaskig mat, soffchill och film. Låter som en helt okej regnlördag.

Meddela din åsikt

Välkommen att meddela din åsikt:

Jag heter:
Självklart återkommer jag

Maila mig på:

Jag lockar bloggläsare hit:

Det jag vill dela med mig av:

Trackback